×

You are using an outdated browser Internet Explorer. It does not support some functions of the site.

Recommend that you install one of the following browsers: Firefox, Opera or Chrome.

Contacts:

+7 961 270-60-01
ivdon3@bk.ru

  • On the issue of improving the energy efficiency of facade systems of buildings

    The world's reserves of renewable energy sources are steadily declining, but the comfort of life in modern society should remain at the same level. The modern solution of the problems of thermal protection of facade systems of buildings is associated with the analysis of the specific heat capacity of the materials included in their composition. The use of new energy-efficient materials is becoming especially relevant. Such materials include vacuum thermal insulation panels, which significantly reduce heat loss in comparison with traditional thermal insulation.

    Keywords: energy efficiency of buildings, thermal protection of facade systems, thermal insulation, vacuum thermal insulation panels, construction production

  • Механизмы идентификации точек контакта с клиентом как инструмент повышения степени удовлетворенности качеством предоставляемой услуги

    В данной статье приводятся примеры стандартных и не стандартных точек контакта с потенциальными клиентами, описаны механизмы их выявления, а также приведены примеры из практического опыта работы авторов по данной теме. Дано определение понятию «клиентоориентированнсть» с точки зрения клиента, и предложены варианты, где применима данная стратегия. Поднят вопрос о качестве обслуживания и что стоит за этим пониманием для клиента, чего он ждет от сферы услуг и на что рассчитывает. В статье рассмотрены этапы анализа точек контакта, приведены примеры влияния этих точек на формирование лояльного отношения клиента к качеству услуг. 

    Keywords: услуга, точки контакт, идентификация, стратегия, анализ, клиент, потребитель, контакт, точки взаимодействия, ориентация на клиента